IFK Kumla!

Tjenis Penis!

(bilder från cupen kommer)
Nu så har jag och josse kommit hem från en super duper helg med nya laget! Vi har haft sjukt kul & det skiljde bara ett mål från final. Men vi hade riktigt kul. Vi spelade våra första matcher tillsammans & det gick riktigt bra för att aldrig ha spelat med varann förut. Det kommer bli en minnesvärd helg. Ni är bäst tjejer! :*


Falun - IFK Kumla 2-3 KAIS MORA - IFK Kumla 3-3
Falun - IFK Kumla 2-0 KAIS MORA - IFK Kumla 1-1

       


 

Nu så ska jag sätta mig och plugga Fysik eftersom vi har fysikprov på tisdag, kul liv! Imorgon ska jag träffa Calle, feeet nice. & josefine har en regnbågsfår :( det är fusk. Ingen fattar men iaf. Puss på bästa Josefine & på vårat lag som gjorde en otroligt bra insats! Puss hejjjs.

/ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0