Kul liv!



Äkta Josse att inte fatta...




Tjofräs allihopa!


Både jag och Josse är sjuka idag, och båda har varit sjuka sedan onsdags (fast det såg ni nog i josses inlägg). Josse har feber och jag har luftstrupskatarr plus kanske en infektion i en led så har problem att gå men idag är det mycket bättre. :) Imorgon är det distriktsuttagning för oss. Det är uttagning till 30 truppen. Hoppas att det går bra. Josefine är kung så hon kommer att komma med. :) Nu så ska jag nog plugga lite tyska ifall vi har tyskaprov nästa vecka. Buhuuu! :( Aja. Pusshej alla sötnosar! ♥

Förresten Josse hur långt har du kommit med alla skolupgifter?

/ju

Kommentarer
Postat av: josefine

jag fattade inte först....men sen ringde jag då fatta jag....jag har inte pluggat ett skit i so:n.

JAG ÄLSKAR DEJ!

2009-09-04 @ 17:44:14
Postat av: Mohamed

Lycka Till I Distriktuttagningen ;)

2009-09-04 @ 22:20:15
Postat av: josefine

tack :D

2009-09-04 @ 22:22:49
Postat av: josefin

:) hehehehe :P

2009-09-06 @ 13:41:18
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0