vi är bäst!

 
 
vi är sjukliingar!! 
Jag var hemma från skolan igår.
Hemma idag med som julia.
Hon kan inte gå.
Nått med nån led i benet fattade inte riktigt.
Hon får förklara! 
Idag har jag ingen feber men ont i kroppen.
Vaknade precis.

Typ halva klassen är sjuka:O 
Nu får jag nog iaf min prao plats jag ville:D 
Njuta heter det och ligger vid stallbacken tror jag det heter. 
Det är iaf ett caffé. 
Blir säker bra!   
 
Och distriktet får jag se om jag är med på. 
Får inte träna om jag inte mår bra. 
Och samma sak för julia om nu hon inte kan gå! 
Vi får se hur det går:)
Ikväll kommer nu sophie över också. 
Men nu ska jag duscha. 
 
/jo
 


Kommentarer
Postat av: josefin

sv: roligt att kunna hjälpa:D

2009-09-04 @ 13:23:21
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0